Saturday, April 10, 2010

survive...

Yup...tym ni dak2 laen dah tdo.aku jerk yg lum tdo...bru pas berkejasama ngan group mikroP aku tuk pertandingan hari isnin ni....niat hati mmg nk tdo trus tp takut telajak plak subuh aku nnt....
aaa..td aku telah mengharungi test yg terakhir bg semester ni..erm mmg dah dijangka seperti biasa ada yg leh jwb dan ada yg xleh jwb....aku jwb yg aku leh jwb jerk,yg laen aku belasah jerk dgn sedikit bantuan toyol yg aku sediakn..hehe...

Semalam niat di hati mmg nk kuar ngedate lepas test...tp xkesampaian...xpe la,xtawu aku nk describe mcm mn...aku hanya mampu bersabar dgn karenah beliau...

skang ni aku tgh memikirkn tentang diri aku yg sedang mencari ke mn hala tuju aku pd hari2 yg mendatang ni...kadang2 tu aku takut jgk...sbb kita xtawu kan nasib kita pd hari2 mendatang nnt(harap2 bgus lah kan).....herm..tentang jodoh plak aku xtawu..aku tgh berusaha ke arah itu...cuba tuk memahami erti cinta yg sebenar benar nya....gembira,sedih,ketawa riang bersama,suka duka tu mmg lah adat semasa bercinta(achewahh)....soal jodoh aku xdpt nk ckap la..sbb bg aku selagi leh pertahankan,kita perlu berusaha ke arah itu...mmg lah benda ni telah di tentu kan...apa pon kita hanya mampu merancang.....so kena lah bersungguh2 kan kan kan....

td jgk aku dpt berita yg agak sedih jgk lah...kakak aku ada bg tawu td yg mak aku x bpe sehat...herm..risau jgk aku di buat nya...pas aku dpt tawu aku trus jerk call kakak aku(nk call mak aku dah lewat,dah tdo) so aku call kakak aku....herm...nseb baek lah xda apa yg serius...tp aku tetap risau kan mak aku skang ni....herm...

aku rasa smpi sni jerk kot(mata dah xleh blah )...dah subuh dah pun....aku dah nantok sgt ni..daaaaa ::picagari::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...