Monday, April 12, 2010

Letih dan Kepuasan

aaa...td merupakan ari yg meletihkan bg aku...dr tgh ari smpi ke mlm group mikroP kami betungkus lumus utk siapkan pojek tuk pertandingan esok(line follower).....start dr tgh ari td kami bertapak di anjung F.K.E.E......mmg meletihkn tp puas hati dgn komitment sitiap individu...dgn bantuan Saif yg mmg terserlah power dlm bidang programing ni.....walaopon aku ngan si Dendang berulang alik ke kelisa tuk amik barang2 yg tertinggal(haha pak guard pon naek heran jgk asyik kua masuk kua masuk jerk)....dgn bermodalkan Honda Wave 125 kesayangan aku tu yg mampu menampung berat Dendang(kah kah kah) kami seperti "runner" yg bergegas ke sani sini......nnt aku upload lah gamba2 k.....skang ni tenet sgt slow....

erm...td aku mmg bgn awal pon(awl x awl sgt lah)...sbb ingin berjmp ngan seseorang...tatapi hajatku x kesampaian krn sbb2 tertentu.....amat mendukacita kan bg diriku ini....tp xpe,aku cuba tabahkan diri ini utk meneruskan aktiviti aku(setelkan pojek mikroP)....walaupun hati ni sering kali teringatkn si dia...ahaaa...acap kali jgk lah aku di uji dgn kesabaran yg sebegini rupa....semoga Allah memberi kan kepada aku petunjuk..aminnnn.....

uh...mmg penat sungguh arini...aku dah xlarat nk type dah ni(smbl layan lgu dr The Times)....
sok pg kne bgn awal plak sbb ada pertadingan....harap2 sok ok lapojek kami ni...leh la membantu carry mark tuk subjek BEE 3233 ni...so kwn2 doakan k(padahal xde kwn ag dlm blog aku tym ni
)kih kih kih...ok lah....

satu lg sblm aku terlupa....thanks to pejal(rocky) a.k.a roomate aku yg sudi membawak makanan masakan ibu nya itu...dpt jgk aku isi pewut aku yg lapar ni....hehe...k lah...cow~~~::picagari::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...