Tuesday, April 20, 2010

Eng management.....

yaaa...sudah lpas satu paper final aku....aku dah wat yg terbaek...walapon ada yg aku xleh wat dan ada yg leh wat....yg laen aku maen petik jerk.....keputusan nya kita tgk next season plak ek.....hehe...

aku tgh pening kepala ni....byk benda yg aku pikir..sehinggakan mkn aku pon x selera.......mcm mn aku nk besarkan badan aku kalo mcm ni...herm...tp xpe,akan aku usaha kan yg terbaek tuk diri aku sendiri......

owh yaa...smlm aku hampir menitiskan air mata sewaktu aku membuat panggilan telefon kpd bonda ku...tujuan aku call mst lah aku nk dptkan restu bonda aku tuk jwb final exam......mmg amat sebak skali....aku hampir sukar tuk berkata kata.....herm...aku pon dah lama xjmp ngan bonda aku...sbb sem ni aku xbalik umah...last pon tym raya cina aritu....sbb tu lah aku terlalu sayu sbb aku dah lama xjmp ngan family aku...just ckp lam telepon jerk......

aku dah xsabar nk balik Pneng dah ni....tp aku perlu lalui lg 4 paper final....harap2 aku dpt tempuhinya dgn tenang......yeah!!!!

k lah...bye bye ::picagari::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...