Wednesday, April 14, 2010

ruang dan petunjuk

herm...syukur aku maseh lg ada di sini dan di dunia yg penuh dgn cabaran dan dugaan....
yup..semester dah nk abis dah...tinggal ag bebrapa miggu ag nk abis...sedar x sedar dah nk final dah pun...rasanya ilmu yg aku tuntut dlm bidang engineering ni lum kukuh lg...haha(byk maen kot)

byk jgk dugaan yg aku lalui pd semester ni...yg paling meruncing skali masalah aku dgn seseorang....mmg byk dugaan nya..tp xpe...akan ku atasi nya dgn penuh kesabaran walaupun mungkin mengambil masa yg agak lama(ish...jgn la lama sgt).....hati ni mmg tgh serabut kalo memikirkan benda ni..so berilah aku sedikit ruang tuk setelkan segala nya..yg penting komitment..yeah!!)so aku memohon pd yg Maha Berkuasa utk memberikan aku petunjukMU...moga2 berakhir la episod yg agak2 ngeri bg aku(erm ngeri jgk kot)....

aa...seterusnya dgn masalah "kewangan" yg agak terbatas jgk lah utk aku nk membajet perbelanjaan aku...agak terbatas jgk lah pergerakan aku pd sem ni...ke mn pon xlepas...nk balik Pneng pun kna pikiaq byk kali jgk...yuran tuk sem ni pon xdpt nk setel ag...aku amat risau(bedegup2)....tp semua ni mengajar aku erti kesabaran dah ketabahan....rasa mcm nk benti pun ada jgk sbb aku dah byk nyusahkan ayah aku yg byk berjasa pd aku...herm..akan ku balas jasa ayah ku itu nnt... aku xtawu dah bpe byk aku telah nyusahkan ayah aku tu(sedih aku)...."minta maaf ayah,angah da byk susahkan ayah"

hampir terlupa aku...aritu aku ada cite pasal pojek MikroP aku kan kan kan...nk tawu keputusan nya x???haha...kami tersingkir di pusingan awal :( amat sedih skali...tp xpe,kepuasan tu tetap ada sbb kami bertungkus lumus tuk pojek ni....sepatut nya,kami layak ke pusingan berikutnya...tp disebabkn pihak musuh telah membuat protes yg hampir2 menimbulkan pergaduhan.....agak tegang la jgk tym tu...aku rasa mcm nk lempang pun ada bdk tu(tp maseh leh dikawal ag sbb nk tunjuk imej baek dpn lecturer)haha...apa pun,kredit to Saif yg byk membantu dlm pojek kami ni...nnt aku upload lah gambar robot lin follower kami ek(tu pon kalo aku ingat lah kan)kikiki...

aaa...lupa plak aku..pg td pas bgn tdo aku terus jerk teringat mto aku(alaaa...Honda Wave 125 kaler merah yg aku citer aritu la).....padahl sebelum tu aku teringat seseorang dlu...hehe..nk dijadikan cite,moto aku ni dah lama aku x servis...smpi seat dia pon dah bocor...dah byk kali la kalo aku g klas mst ada tompok basah seketui kat blkg bontot aku disebabkan seat basah(kesian mto aku tu)...so aku dah tukar dah pg td...skang kalo kne ujan pon dah xbocor ag dah....

ahlamak...!!aku dah letih la nk type ni haa..k la,semoga bejumpa kembali di laen hari...gdnite....::picagari::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...