Friday, April 23, 2010

Kerisauan.....

herm...aku tgh risau yg teramat sgt ni...ntah la....sama ada aku akan brada d uthm ag atau x semester yg akan dtg.....final kali ni mmg sgt meguji ketabahan aku.....mcm2 berlaku...mmg serabut sgt2....minta maaf ayahanda n bonda,angah dah wat yg terbaek....

herm...aku ada lg 2 paper final...sampai 3 April ni.....aku dah xsabar dah nk balik Pneng ni..terasa rindu yg teramat sgt dkt kampung...aku skang tgh ngidamkan masakan mak aku...agak lama jgk lah aku ngidam ni haaa...

owh yaa....arini besday aku iaitu tanggal 23 April.....tp aku xrasa apa2 yg special pun...biasa jerk...mayb sbb hati&jiwa aku ni maseh lg terasa seperti di cucuk cucuk...sape lah yg wat ni kan kan kan...xpe,semoga aku diberikan petunjuk dr yg Maha Esa....satu hari nnt mungkin akan terbukti kot...yg penting keikhlasan dan kejujuran...~~~~ ::picagari::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...