Sunday, April 25, 2010

Secepat mungkin...

ai...aku pon xtawu apa nk bgtawu ni haaa...yg pasti aku nk beterus terang kalau aku berjumpa....dah cukup terseksa aku tanggung saket kat jantung aku ni haa...dah dkt sebulan jgk lah kan....setiap org ada kesabaran masing2 kan...so aku pon ada jgk tahap kesabaran nya jgk...kalo di kumpul2 lama2 meletop jgk kan(ckup seksa)...aku harap aku dpt handle smua ni..aku dah berusaha(tu pon kna bahan jgk)maseh leh ag menahan sabar......kena plak tym final mcm ni kan...mmg hancur lah jawab nya...nk suh kita wat relaks ja sudah(mmg la,benda ni aku yg kena...sapa yg tawu...kalo kena kat diri sndr bru tawu mcm mn kan)...owh..tetiba aku emo semacam ni haaa....

selagi x setel masalah,selagi tu lah ber maen2 di fikiran....so kena la setel cpt2...aku takut bila aku dah hilang sabar jerk(sabar acit,ko mst leh pnya)...

::picagari::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...