Thursday, April 8, 2010

malam Jumaat

oho...jgn salah sangka...aku cuma nk kongsi sket jerk...hehe....tym ni aku tgh rest kejap..haha...sok ada test..aku tgh bosan ni sbb xda org nk melayan aku... aaa,sblm tu aku nk bg tawu aku dah menjemput si atir tuk mengomen ttg page aku ni....dia bg kritikan yg membina..wakaka...sok ada test,aku xtawu nk jwb mcm mn...tp yg penting aku tgh berusaha....tym aku tgh tulis ni,ada sorang bdk tgh gtalk....nama dia si buncit..dia duk kat sblah aku bersama laptop Compaq Presario CQ40 nya itu.......haha....skang ni bdk2 tgh sebuk stadi..aku jerk x sbb aku ngah berehat(dah study sket td)...

tgh aku berehat ni mula lah aku teringat mcm mcm......mak aku....ayah aku...adk n kakak aku...kucing aku..termasuk lah si dia yg slalu bermaen di fikiran aku.....hanya Yang Maha Kuasa saja yg tawu mcm mn perasaan aku skang ni.... :)

aaa....sblm tu special thanks to my sis...sbb telah meminjam kat sedikit wang saku tuk perbelanjaan aku...hehe..(ckit jerk x byk)...biasa lah student la katakan...tp xpe nnt kalo aku dah berkejaya leh la aku membalas jasa beliau.....rasanya sampai cni je kot,jadi lah cket2 kan....smpi bdk sblah aku td ni dah tetdo dah pon.......(padahal aku xda idea nk tulis pe ni...)

k lah....somoga hepi2 slalu...nnt bejumpa kembali....ma kacih krn sudi membaca....uhuuuuuu..nite.. ::picagari::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...