Thursday, April 8, 2010

Baru..

Assalamualaikum...aku masih baru di sini...so tujuan aku wat blog ni tuk aku hilangkan rasa boring aku...sambil2 tu dpt jgk membe2 baru kot..so kalo free aku ingat nk ngadap ni jerk..leh jgk aku share ngan membe aku(padahal xde membe ag)..haha...lg pon tgk membe2 dah ada blog sndr,tringin jgk aku nk wat...ape pon aku masih bru nk explore lg benda ni...almaklum lah bdk bru la katakan...mayb kalo nk wat luahan hati kat page ni leh jgk kot...so sama2 la kita bantu menbantu ye...mayb segala aktiviti2 aku leh la aku simpan kat sini jgk...ada jgk benda aku nk wat...

Sebelum tu leh la aku perkenalkan diri aku dlu ek.....Nama aku sebenar nya Abdul Rashid Zulkaply....aku dilahirkn di Hospital Besar Seremban...aku ni di besarkan di blah utara...sbb tu pertuturan aku lebih kpd blah utara(habaq hang)....haha...aku ni hidup merantau...biasa la student la katakan...mmg slalu jauh ngan family...kalo jmp family aku pon bila cuti(yg berada di Pulau Pinang skang)...herm...aa..aku ni ank ke 2 drpd 4 org..aaaa,nama panggilan aku...uish!! ada byk....acit,angah,rashid,shed,pneng...huhu...aku xkesah bdk2 panggil aku apa...yg penting diorang knal aku...ahlamak!!!aku dah ketandysan idea dah ni nk tulis pe....aaa,xpe la....bila2 masa ag bejmp k...harap2 dpt lah aku mengupdate blog aku ni....sekian lah introduction bg page aku ni...;P bertemu di laen hari k.....yeah!!! ::picagari::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...