Wednesday, April 28, 2010

so tired....

yup yup...arini aku sgt letih...tp best..haha
bgn pg td trus study Power E(mandi x pon..ish)...study la sgt kan,kehulur kehilir g bilik org...haha...sudah2 tym jwb final td blur....tup tup masa dah tamat...mampos aku...comfirm result sem ni teruk....tp aku dah usahakan..haha....


bis jerk jwb td aku g mkn...bayangkan study smpi x ingat nk mkn pon..chait....aku skang dah jarang mkn tgh ari...rasa mcm mlas jerk nk mkn...mkn pon x abis watpe kan kan kan....
berbalik pd cite td,pas mkn jerk aku trus balik...pastu duk sat kat umah tetiba aku ter ajak mawi g maen snooker plak(gian maa)...haha
dah tu pa ag pas solat jerk trus gerak....mawi pon ngah sangap nk maen snooker jgk...kah kah
puas jgk la dpt maen snooker 2 3 frame....
pastu balik plak lepak2 jap kat umah ngah tgk budak2 tgh botak kan kepala seramai 3 org(dah mcm toyol plak aku tgk bdk2 tu..wakaka....

abis plak lpak2 g maen futsal la plak(smpi naek krem la kaki aku ni td maen)...perghh!! bkn maen saket ag...tp xpa,aktiviti kuarkan peluh ni bgus tuk kesehatan kan kan kan...best best...

aku da letih meh..mau tito dah... sbelum tu aku mau kasi tgk pic kasut adidas...
almaklum lah kan aku ni mmg minat brg adidas...hehe...k see u...

hitam biru....merecik!!!

sempoi abis...hehe

simple...hijau meh!!!


classic gila lah ni...







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...