Thursday, April 15, 2010

ahlamak!!! mata aku...

salam kwn2....herm..arini aku xda byk yg nk cite...oho..td aku g BP ngan membe2 aku...yelah,skali skala nk kua ngan kwn2,lpak2......best jgk lah...dah boring tatau nk watpe.....tetiba membe ajak kan...follow je lah...xda watpe pon,g mkn angin sket jerk..haha(padahal misi utama g tgk wayang)...best jgk la td konvoi 4 bijik mto...pa ag,da naek mto tu paham2 jelah....tambah plak aku naek sowang2....haha...starting dr lpas mkn kat cendol madu tu,dgn kelajuan yg agak merbahaya...kami memecut tanpa segan silu...haha...ntah apa yg nk dikejar xtawu lah....just nk suka2....lagipon da lama aku x lenjan mto merah kesayangan aku tu....

bis jerk tgk wayang tetiba plak aku tringin nk cek kepoweran mata aku neyh...rasanya mcm dah bermasalah...so aku pon ajak la mawi singgah jap kat kdai spek...dah tu alang2 dah smpi cek jelah mata aku ni...upa2 nya mata aku ni dah semakin rabun.....herm....aku dah lupa dah tahap karabunan mata aku ni bpe...yg aku ingat kesilauan mata aku ni je lah iaitu 100....patut la aku terasa mata aku ni mcm x selesa jerk...so perancangan aku nk wat spek ni tergendala sbb system kewangan yg x mengizinkan...nnt2 lah aku wat ek...t cuti kot aku wat...hehe...(celah mn nk korek uwet ntah la)...

pas g kdai spec,kami plan nk lpak minum2 jap....so tercetus lah idea nk g lpak kdai minum kat BP walk tu...hoho...agak sebuk jgk lah kat situ...nseb baek g naek mto...leh nyelit2 jerk....tym tu dah kol 6 lbih dah....sempat ag pekena roti canai...haha...kami duk kat situ xla lama sgt sbb tgk cuaca mcm nk ujan jerk.....pa ag...pas mkn jerk trus balik...tym balik pon kami memecut dgn kelajuan yg membahayakan jgk lah(bkn apa ari dah nk ujan dah...ngah kejar masa takut bsh lencun plak)...tp nseb x menyebelahi kami...akhirnya ujan di tgh jalan...terpaksa la adjust sket cara pemanduan kami(maklum la ujan meh..jalan dah la licin..skema lah..)...ahaa...sampai jerk kelisa dah basah kuyup...cheh!!! padan muka kami..kui kui kui.....

k lah...sbnr nya aku bru jerk balik dr snooker ni ngan mawi...bosan la katakan...just nk hilang kan tekanan perasaan sejak bebrapa miggu ni....serabut aku asyik pk benda tu jerk....herm...
skang dah mula sedar sket dah....yeah!!!

wah...aku mau tdo...dah nantok...so jgn lah segan silu masuk blog aku ni....aku nk upload gambo pon maleh...tenet slow sgt lah...haha...see u next tym.....daaa....::picagari::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...