Saturday, May 29, 2010

Table Hijau



hye hye....
arini mmg rasa gumbira...nk tawu sbb apa aku gumbira???
sbb nya ialah aku telah menewaskan taukeh snooker n membe aku...kah kah kah....
bkn slalu aku dpt tewas kan taukeh snooker ni tau(asyik aku jerk kena tapau ngan dia)......
membe aku plak slalu jgk lah aku menag(gila riak aku ni).....ahaa
ntah mcm mn aku leh tewaskan dia aku pon tatau meh....mayb naseb kot..kakaka
lama jgk aku x maen snooker ni(padahal slalu maen)...
tp skang aku dah kurang kan sket maen snooker...
tym ada uwet jerk aku maen....
kalo xda modal aku x maen lah.....tp aku bkn berjudi k...
aku maen biasa biasa jerk....just tuk fun ok..!!!

haaa...yg ni lah taukeh yg jaga snooker...aku panggil dia "Uncle"....
dia panggil aku plak"angah"(dlm loghat cina la).....hehehe
tym aku p sini xda org aku nk ajak maen(membe aku yg laen g karok)...
aku suh membe aku drop aku kat snooker...sbb aku kureng sket karok ni....kekadang jerk..
so aku ajak lah uncle maen...haha..gila berani aku ni...
saje nk test power...

bru start game...game ke brapa aku x hengat la.....
tp kami maen 3 frame.....hehe
kira nya aku menang la dgn agreget 2-1.....
bkn senang nk mng ngan uncle ni beb....

haha...tgk tu...uncle pkai spek mata besar tu beb...gila old school....
uncle ni cun jgk lah dia maen....boleh di katakan pro la....
uncle ni x kedekut ilmu beb....dia slalu jgk ajar aku teknik teknik tuk maen snooker ni...
aku pon byk blajar dr dia jgk....
haha...apa lah aku ni...maen snooker rajin...study malas(xla malas sgt pun)..kikiki
apapun credit tu uncle...yeah!!!

haaaa...yg ni plak membe aku...nama dia Putra Hakimi....
aku panggil dia Kimi jerk....salah seorang pesaing aku kat snooker...
dia lah mangsa kedua aku...wakaka...
tgk rambut dia..bkn maen ag....
haha...aku slalu jgk maen ngan Kimi ni....bila cuti jerk,dia mcm tau tau jerk aku ada kat umah..so apa ag,dia roger aku ajak maen snooker ....
lagi pon dia bru start cuti.....aku pon tatau masa bila dia balik Peneng....
sbb dia ngah praktikal kat JB...dia balik pon cuti hari wesak...
pantang balik jerk mst roger aku...nk berentap snooker lah konon..

bkn maen tekun ag lu der....
setekun tekun lu pun kalah jgk ngan aku tadi...wakakaka
xpa xpa...cuba next tym k....byk ag masa kan kan kan....
mayb td aku cun sangat kot(gila riak lagi aku)...
kami maen 2 frame jerk...dua dua aku menang...yeah!!

aaaa....dia ni lah yg kalahkan uncle n Kimi.....(aku lah tu)...kikiki
bkn maen focus ag aku...
tetiba plak arini aku maen menjadi plak....gila hebat aku(riak lagi)...


so...membe2 kolej aku,tuggu ek...nnt kita berentap G2 plak ek....
nnt maen snooker ajak2 lah aku sama k...hehe





1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...