Tuesday, June 1, 2010

Sate sate...terbaek dari ladang...

salam pengunjung ku....hehe...teutama skali membe2 tersayang...wow!!!
aaa..crita aku mkn sate ni lebih kurang 2 3 hari dah ni...aku xda mood mau update entry aku b4 ni...
skang mood pon dah ada sket...so pa ag...Zzaaaaaaaasssssss!!!!!

nk di jadikan cita,aritu niat aku ngan membe aku nk p bayaq uwet tuk barang keta....
so..mlm tu aku siap2 seperti biasa nk kuar....haha...pastu tuggu membe aku Haniff dtg amik(naek mto ex5)..ceh detail gila aku cita meh...
ohoo...nk ikut kan mmg destinasi kami direct tewus tuk bayaq uwet kat pomen...
ntah tetiba membe aku(Mat Not nama nya) sowang ag ni meroger lah plak ajak mkn(b4 kua aku dah mkn siap2 dah kat umah)almaklum la xde uwet la katakan.....kikiki
mst la mkn siap2 kat umah kan kan kan....bajet management tu penting..hehe
dah dah jadi sket sket..berbalik pd cita asal...uh uh
aku kuar dgn bermodal hanya wallet usang aku jerk(dalam wallet kosong jerk der)....

sampai jerk kdai mkn yg telah ditetap kan....pa ag,duduk jerk la....tuggu order..hehe
aku dah ckap dah kat membe aku xda uwet...dah mkn kat umah....
pastu membe aku ckap order jerk...jgn segan segan(aku dah mula segan)...
bkn apa...aku tanak lah tiap2 kali membe ajak kua diorang yg lanja...aku segan sangat2..
herm...tp tuk x hampakan membe aku tu,aku order lah jgk(kecoh tol lah aku ni)..kui kui kui...

aku order laici kang jerk...membe aku yg sorang ag tu mkn nasi..mcm biasa,mkn mlm dia...
haaa.....pastu kan,tetiba jerk membe aku Haniff ni mau order sate....
mula2 mintak 10 cocok jerk....pastu MatNot trasa mcm xcukup jerk....so dia tambah ag 20 cocok...jadinya 30 cocok...wahh!!! matematik moden nmpk nya di situ.....

haha..jom layan pic ni....

haaaa...yg ni lici kang....leh tahan lah sodap...
tym ni sate lum sampi ag tau....huhu
so aku nikmati la laci kang ni haa dulu.....
pastu tiba plak sate....pergh!!!

tu diaaa.........x menahan aku tgk sate ni....tgk pon da teliur...wakakaka
tym sate ni sampi aku ngan pekena laici kang dlu......
aku tenung jerk dlu sate tu....wahaha
sate ayam+daging.....
nk tawu membe aku ngah watpe x?????aaaa....

tuh tgk tu.....dok baguih pnya mkn nasi.....smpi aku snap pic pon x tengok dah....
sungguh kusyuk skali......
dah diorang ni tgh asyik duk mkn..aku ngah sangap nk mkn sate....aku dah rembat beberapa helai sate dah....
nmpk x tu...dah rompong satu dah....wakakaka

ahahaha....sangat sedap meh sate ni.....agak agak gelojoh di situ...
tgk tangan kiri aku ngah pegang laici kang....kikiki

haha.....kalo mcm ni sopan lah jgk kan kan kan....
sate ni mmg terbaek beb....harum semerbak bau dia.....



aik aik... mkn pon dah....so pastu kami trus kan aktiviti ngan misi utama kami td....
dgn pewut yg agak agak melampau kenyang....misi kami tercapai...yeah!!!!!






3 comments:

  1. wei ak lapar.ak nak ko blnja ak.de org hutang ak xbayar2 g,so ak sengkek giler!!!!

    ReplyDelete
  2. kadang2 ak ngok kmu nie comel gak ea...
    hehehe....

    ReplyDelete
  3. zyla....aku pon sengket jgk....senaseb kita

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...