Wednesday, May 26, 2010

aktiviti masa lapang kot...Vroom Vroom...

aip aip....ni aktiviti masa lapang aku kot....haha
kalo duk kat umah jerk mesti bosan kan...so kena la kua jgk wat aktiviti sket...
haha...ni pon membe aku yg ajak...kalo x,xkua lah aku der.....
bkn apa,malas mau kua sbb xde uwet....haha...
so aku watla aktiviti yg xkuar uwet(padahal guna uwet jgk)...kikiki
tp xda la kua uwet sgt pon..takat minum jerk....laen la kalo org yg byk uwet kan,shoping sakan...
xpa xpa...aku xkesah,yg penting aku xkaco org laen kan kan...
ukur baju di badan sendiri lah der.....wahhh!!! gila emo plak tetiba aku ni...hehe....
hehe...gurau jerk... ;)

haha...aktiviti aku ni xda dasat mn pon...just g lpak kat bengkel kete jerk pon...
membe aku ni haa,kecoh la kete dia x siap2 ag(sowi Haniff).....hehe
kete dia dah tesadai dah lama dah sbb barang xda ag....so kna tuggu la..
jom lyan pic sket....

tgk tu...bkn maen tekun ag tgk brader tu wiring kete....hehe..

aik aik...ushar mcm nk rembat satu jerk....xkan mau letak byk kot kat keta hg tu Haniff...
jd sikit sikit....ciss!!!

haaa...tgk kete kat blakang tu.....aku minat kete tu...Honda Ferio kot...wah!!!
sgt teruja bila aku tgk kete tu.....geram meh..!!!
satu hari nnt mayb...aku dapat sebijik...hehehe...Vroomm Vroommm...
korang nmpk ke kete tu...kalo x nmpk leh aku tunjuk ag....haha


haaaa...tu dia...kete mcm ni jadi lah ek....kete idaman kot ni....cabuk pon cabuk lah.....kikiki
watpe la nk mewah2 sgt kan kan kan.....
bila la aku mau dpt kete mcm ni ek....
haha....InsyaALLAH....cita2 tu mau ada...eheee..

aaaa...bosan menuggu...tp aku nk p ushar kat blakang tu....
sbb kat blkg umah tu ada sawah padi...tp malas nk p sbb panas der....
next tym la aku jalan2 kat blkg umah tu ek...kakaka

tu dia....nk menayang betis la konon tu....
agak2 gebu di situ ek(gebu lah sgt kan)......ceit poodaHHHH!!!!!


aaa...balik jerk dr bengkel ada sowng membe roger kami(Mat Not)...
dia ajak lpak mkn dlu.....
haha..aku dah ckap awal2 xda uwet...so dia yg lanja kami...kredit to Mat Not.....

ngah tuggu pak cik masak....mee kuah..hehe

pergh brader....!!!! merecik...!!!
sedap sedap(mmg la sedap dah org lanje)....hehe

tgk tu...bkn maen pelahap ag mkn....muka mau ganas...hehe...
mcm nk Shoooooooot jerk mamat ni...
haha....releks der....walaupun wa kutuk2 lu,kita dah mcm adik beradik dah kot...
lu pnya pasal wa xda hal...kah kah kah


p/s :: teringat aku bila mak si Haniff tu ckap.....aku ni dah mcm bini dia dah..xpenah lekang....wakakaka...kikiki...agak2 dah mcm setan kembaq dah kot....ohoo..smpi mcm tu skali dowh..











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...