Friday, May 21, 2010

Penat bermaen Futsal

haaa...ini lah gaya nya bila membe2 ajak maen futsal.....
aku kira ON jerk sbb xda apa mau wat....
tetiba membe2 roger ajak maen futsal...yeah!!!
sgt puas bila bermaen.....

waaa...mcm cacat jerk kepala aku ni...kikiki...

tu dia.....aku tgk membe aku pkai bju ARGENTINA...
tewos aku pinjam jap(aku lum beli ag,bru order jerk)......haha
bkn maen terserlah aku memakai bju itu...yeah!!!

perghh!!! tgk tu...maen cium2 plak....mari lah smua...
kita support ARGENTINA tuk World Cup nnt k.....uh uh...


aaa....meh tgk mamat2 yg nk jual muka....kikiki
pasan x jersi ARGENTINA tu....aku pinjam dr brader tu lah(x menahan bila tgk bju tu)....
masing2 pancit sbb lama xmaen futsal+isap okok ag(jantung dah itam)...


tu dia...pas maen trus sangap nk mkn....pekena Cha Koew Tiau seround.....
tgk tu si Hadi....xtahan tgk kot...haha..mau relaks,lu pnya lum smpi order ag...
wa mkn dlu k....
tgk tu....layan beb mkn Char Koew Tiau....
haha...aku nye dah setel dah tym ni....tgk pinggan lah der....tinggal kulit udang jerk...





1 comment:

  1. lmE da xmkn char kueh teaw huhu...
    t blnje ak eh hehe....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...