Saturday, May 22, 2010

Bkt.Mertajam....

hye hye....
penah datang Bkt.Mertajam x????
penah tgk Bkt.Mertajam x???????
yg penah tu bgus lah...bg yg lum penah tu meh jap ag aku tunjuk kan k....

tp.....aku x tawu lah asal usul nama Bkt.Mertajam tu.....
mai dr mn pon aku tatau..hehehe
kalo nk tawu jgk asal usul nya korang kaji sndr lah ek...wa maleh mau kaji...
setiap nama tempat tu mst ada sejarah nya yg tesendiri kan kan kan(tidak syak ag)....

ok ok...jom kita terjah tgk leh pegi jauh ke x......


haaaa...tu la dia Bkt.Mertajam.....kan aku ckap mau tunjuk td...hihi
nama pun bukit kan....mst la Bkt.Mertajam tu bukit..xkan laut kot(pa aku merepek ni haaa)..kikiki

haaaah!!!???xpuas hati ag???meh aku tunjuk skali ag....
aku tunjuk ala ala gaya Usain Bolt plak( alaa...pelari pecut 100&200 meter tu la)haha....
cis!!tetiba plak sebuah van melalui jln dpn tu(wat line panas plak)..agak2 dengki di situ....uh uh

oiiiiiii!!! org kat bukit (cina bukit kot)...haha
aaaa...ni kat dpn umah membe aku(Haniff)....umah dia ni boleh dikatakan umah No.2 aku lah...sbb aku slalu lpak sini... sambil2 melawat OTAIMER..
amboi sluaq dia.....bkn maen petak petak ag....lalalala

jom jom.....sapa mau itut aku p rempit...mau layan koner sat(ngada lebih)...haha
haaa...tgk moto tu,dah mcm tu jadik nya...moto kuat mkn minyak tu der...
ntah apa adik aku setting kat moto tu aku pon tatau.....yg pasti aku tamau amik port pasal moto tu...aku nk naek jerk...sbb bkn aku yg jaga moto tu(adik aku yg jaga)....kah kah kah....

yang pasti aku akan jaga si merah dgn baek....sbb si merah lah satu satu nya harta yg aku ada setakat ini(aset penting dowh nk g kuliah)....
nk tgk si merah aku x???
hehe....jom jom.....


tu dia....ni lah si merah...skang si merah berada di Bt.Pahat...membe aku pinjam sbb dia wat short sem....aku tgh becuti di umah..yeah!!
tgk no flat di hitam kan(wat teruk lebih)....wakaka....mcm la ada org nk colek aku pnya si merah....
tp kalo hilang aku tatau la apa mau cakap...mst sedeyy pnya....
harap2 jodoh si merah akan kekal lah dgn aku k....aiseyh!!!!









2 comments:

  1. haaa....
    ak nk cilok la si merah kmu 2...hehe
    boleh x???

    ReplyDelete
  2. haha, lwk plak bace entry ni.. :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...