Thursday, May 20, 2010

Status aku???

hye hye.....
aku xda apa mau citer sgt.....
just nk bg tawu sesuatu jerk...aahaha
aku dah menjadi P.Ngah dalam family aku....yeah...!!!
my sis bru melahirkan anak beliau(baby boy)......

haha...aku xda bahan mau tulis ag(padahal pemalas nk mampos)...
aaaa...nnt aku update ek....mau ltak gambo anak buah kot..ehehe...

p/s: pasni aku terpaksa pulang umah awal lew jawab nye...haha....xleh balik umah lewat2..

mau tgk x gambo baby boy tu?? meh kita layan k.....

wahh...dah pandai menjeling nih...ngah jeling nenek nya....hihi

mata yg agak2 sepet...ikut sapa tatau lah kan kan kan...

bru nk kenal2 kot tu.....

d.u.n.i.a b.a.r.u

sudah pandai menjelir kan lidah beliau.....hehe






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...