Monday, May 10, 2010

bakal menjadi milik aku.....heee

moshi moshi......
aa...dpt tawu x apa yg aku nk smpi kan ni....haha
wat suspen jerk...
bkn apa pon...aritu aku ada bgtawu pasal aku p cek mata aku kan kan kan.....
haaa....kesudahan nya mcm ni lah.....
balik jerk umah,aku telah mengadu kan hal ini kepada bonda tercinta....
lbey kurang mcm ni lah ayat dia...

aku:"mak..aritu angah ada p cek mata...pastu org tu ckp mata angah ada masalah sket" (aiseyh!!ayat pancing beb)

bondaku:"aaa...dah rosak da mato tu...nnt p lah tempah spek mato"

aku:"ok baek mak...hehehe"

bondaku: "haa tu bila nk p buat spec tu???"

aku:"nnt angah p buat la mak...xda uwet ag ni"


dah tu...kebetulan plak aritu mak aku nk g repair kasut dia....
aku la jd driver mak aku(baek la bdk ni haaa)....haha
abis anta kasut trus ja aku g kdai tempah spek....
mulanya aku malas nk p sbb xda uwet nk tempah spek....
mak aku paksa aku wat jgk sbb takut nnt mata aku jadi makin teruk plak(sgt prihatin mak aku ni)hehe....
aku tnya mak ada uwet ke....??
nk tawu mak aku jawab pe??...".alaa wat jerk dlu...nnt mintak kat ayah uwet..."
haha...lagi la aku segan...sbb balik2 ayah aku jgk yg kna kuarkan uwet....
aku ingatkn mak aku mau support..hehe...
minta maaf ayah...angah terpaksa menyusahkan ayah ag(ayat mcm rasa besalah)....

aaa....bebalik pada cita wat spek td...
masuk jerk kdai tu,aku kna cek mata aku skali ag...
ada sowang pekerja tu panggil aku masuk lam bilik dia(ehem2)....
masuk bilik tuk cek mata lah...bkn watpe pon....
bilik tu lbey kurang mcm lab jgk la...
penuh ngan equipment nk uji tahap kerabunan&kesilauan mata aku ni haaa....
lama jgk lah aku kna skolah kat dlm bilik tu.....haha
abis jerk cek smua,dia key in data pasal mata aku ni kat dalam form yg disediakan.....
woohh!! abis mata aku di ujinya....mcm nk juling pun ada..wakaka

pastu tibalah masanya tuk aku memilih spek....
mcm2 jgk lah pilihan dihati....tp apa2 pon aku tnya mak aku dlu lah kan....
sbb bkn guna uwet aku pon...so aku pilih lah yg murah2 jerk...
(alaa...pkai tym study jerk pon watpe nk mahal2 kan)....
aaa...nk tgk x spek yg aku pilih????
jeng jeng jeng(eleh mcm gempak jerk..piiiiraaahhh!!)....


aaa....yg ni lah pilihan aku&mak aku....aku setuju jerk yg ni....
malas nk pilih la....kang tepilih yg style style,mahal la plak kan kan kan....


hehe...biasa biasa jerk kan...apa da hal...asal leh nmpk jerk apa yg lecturer
tulis kat dpn dah lew...uh uh

eh eh....nk tawu x bpa harga spek ni????......
harga spek ni RM 10 hengget jerk....hahaha....
nk tawu npa RM10???ahaha...sbb RM10 tu aku byr deposit jerk bru....tym tu aku ada RM1o hengget jerk...byr la deposit dlu(sepatutnya deposit tu Rm50...aku pnya la ayat akak tu,bru dpt byr deposit RM10)kui kui kui....
yg selebihnya nnt la aku byr...tuggu uwet dr Tuan Besar...hehehe

wokeyh!!!!
daaaaaaaaaaaaaa.....












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...