Wednesday, May 5, 2010

mau balik dah.......

wohhhh!!!! sok aku mau balik Peneng dah....
waktu2 yg dinantikan telah tiba...xsaba aku rasanya mau mkn masakan mak aku...
yup yup...!!!


sblm tu meh tgk pic aku ngan membe yg maseh merempat kat kolej ag(haha Wan Trekta xda sbb dia maseh ada paper lum setel ag)...kami terpaksa meninggalkan beliau utk jd pak guard kat kolej kami...ahaaa.....kami g dkt area berdekatan jerk....


aaaa...ada mcm cover album x???aiseyh!! tym ni bru pas maen bowling....mmg murah(3 game bersamaan dgn RM7.50)...pa ag..maen sampai jari krem lah..haha


dua pic kat atas ni lebih kurang sama jerk......yg ni plak bru pas menyumbang kan suara masing2 dkt karau k...haha...aku ni rasanya jarang berkarok...kalo p pon aku layankan jerk membe2 aku nyanyi...tapi kali ni aku turut serta menyumbangkan lagu(hancur lagu org aku wat)...wakaka...skali skala kan kan kan...

yg x tahan bila tym karok ni bila kami dgr lgu yg dibawak oleh norman(alaa...yg pkai bju perple tu la)...haha...lgu M.DAUD KILAU cek mek molek...pergh!!! begelek jgk la kami dlm bilik tu haaa(ala ala cita dlm filem P.Ramlee tu lah)....uh uh...

sblm karok tu kami p nengok wayang dlu....tgk cita apa ntah(smpi aku tdo kat cinema tu)...
tym part best2 plak tu aku tdo...wat rugi uwet jerk...

uish...tp papon terhibur jgk la kami kat sini sbb bdk2 ramai yg dah balik dah pon...
wohoo....aku mau kua jap..jd la ckit2 kan...berjumpa la di entry yg laen....yeah!!!



p/s: doakan aku ngan dia,dia dan dia selamat smpi Peneng k....aminnnn....





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...