Sunday, May 9, 2010

berjinjang....ah ah

aha...ini lah hasil nya bila masa terluang aku...
bila aku duk kat umah syok2,ada lah dua org mamat(anip ngan ashadi) ni ajak aku kuar berjinjang...
berjinjang???apa itu berjinjang??ahaaa....
aku pon xtau apa itu berjinjang...aku maen petik jerk perkataan tu...wakaka...
mcm sesuai jerk kan kan kan...
biasa lah...da lama xjmp membe2,so masa ni lah aku bergathering...woohooo...
ada ramai ag xdpt jmp ni...tp xpa,cuti 2 bulan kan..leh la kot jmp yg laen...

meh layan pic2 ni k....

ohoo..siap duk atas kete org tu...tp aku mntk izin dlu tau...ayat dia lebih kurang mcm ni...
"weyh..!!xpa ka kalo aku duk atas keta hg ni???"
"xpa xpa aku xkesah....nnt aku mau cat kaler sempoi pnya tuk keta ni...."
haha...tgk tu..smpi mcm tu skali lah kan kan....sungguh baek hati...



aaa..yg ni la tuan pnya keta tu....
mcm xpuas ati jerk aku tgk...kui kui kui...



apa pnya kemera man ni....pening aku tgk pic ni.... (*!*)~~~~


"weyh..pasni kita nk p mn???"
"ntah la...aku ikut hg la"
"lah ikut aku plak...aku pon ikut hg jgk lah"
"cheh..pa pnya turrr"
"ok ok..pasni kita p balai la..."
"p balai watpa plak dah??"
"pa ag...hantaq aku balik lah..haha"



haha...tym ni kamera man suh aku tgk atas sket...aku pon dongak lah sket...

"lu mna mai???"
"maaf cik saya nk duduk sat kat sini sbb saya xlarat nk berdiri..."
"lu xda tempat laen ka mau duduk...kat sblah kete laju ni lu mau duduk haaa..nnt calar bru lu tau..."
"owh...ok ok..saya blah skang k...."



aaa...begitu lah lbey kurang dialog kat pic atas tu(padahal tym tu duk diam jerk)...haha
walaupun kami bertiga sahaja pd mlm tu...tetap enjoy....
tu blom masuk ag yg mamu sowang nu(Nadzirun a.k.a Own)...nseb baek dia xdpt dtg...
kalo dia dtg mmg lg riuh la jwb nya...ahahaha....

wokey...see u next entry...;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...