Saturday, August 28, 2010

aku di tag......award katanya

ahaha...lama x wat entry ni haaa......
di kesempatan ini aku mahu membuat tugasan sket...
sbb aku di tag oleh cik anis (beliau telah ajar shaye cara mau link ni)....ehehe...kredit to anis...yeah!!!! tima kacih kerana ajar ek......sebenar nya aku mau upload rakaman semasa di bulan puasa(aktiviti merapu)...ehehe...akan tetapi maseh segan untuk di pertontonkan...so nanti nanti lah ek.....weeeeee....

aaaa......meh folow benda alah ni.....kata cik anis ianya award...so aku pon x paham sgt pasal tag tag ni.....kah kah kah......aku perlu menjawab soklan kot....begitu lah gamaknya....


Soalan Pertama
Apa yang bermain difikiran korang sekarang?
aaaaa....sekarang aku ngah tuggu waktu sahur abis.....so dah tentu skang aku ngah fikir mau minum air banyak banyak.......supaya x dahaga di siang hari.....yeah!!!!

Soalan ke-2
Apakah nama samaran you all?
acit,cit,angah,picagari,abg acit

Soalan ke-3
Berikan 3 orang yang paling kamu syg?
seharusnya family aku yg berada paling atas sekali.....kemudian diri aku sendiri(orang jgk kan kan kan)........dan yg terakhir sekali mesti org yg sayang aku(maksud aku sesiapa sahaja yg syg aku)......boleh diterima kah??????

Soalan ke-4
Panggilan untuk si dia?
siapakah si dia tu?????x paham soalan...ahaha

Soalan ke-5
Hadiah yang korang impikan daripada seseorang yang istimewa?
setakat ni xda yg teristimewa kot.....semua sama jerk....jadi semuanya yg teristimewa bg aku(jadi aku nak cadbury dr korang yg baca entry ni).....
boleh x????xkan x boleh kot...ehehe
Soalan ke-6
Blog mana yang you all suka visit?
aku suka visit blog membe2 yg dlm friendlist yg bru update(aaaa...apa ag kawan2 ku...selalulah update entry bru ok)ehehe....lagi satu aku slalu lawat blog mereka yg letak diorg pnya blog link dlm fb.....

Soalan ke-7
Tag 15 blogger you all!
mak cik zyla

ahlamak...malas mau tag bebanyak lah....wek wek!!!! yang laen sesapa yg minat wat award ni silakan lah ok...ehehe

akhirnya berjaya patik wat award ni kan kan kan......berjmp ag di entry yg laen......uh uh.....

p/s:: next wik mau balik kampong dah......yeayy!!!!!! x saba mau balik Penang.....kali ni aku balik tumpang membe jerk...ehehe...x payah susah susah mau carik tiket bus....tupon naseb baek lah membe aku ada kekosongan.....kalo x mana mau carik tiket bus....kah kah kah


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...