Sunday, August 1, 2010

i-CITY....


hye hye...aaaaa
kali ni aku mau sumbat sket gambo semasa berada di i-CITY.......
x byk gambo sbb tuan pnya kamera lum bg ag.....uh uh.
ni pon amik guna nset murah shaye...kah kah kah...
p ngan membe2 jerk......
sampai 2x kami p i-CITY ni(buang tebiat pa p smpi 2x)...ehehe
bkn apa,ari 1st p ujan lebat meh....so terpaksa p di hari berikutnya.....
layan kan jerk ok........


chantek jgk lah sbb malam kan.....tym p ni org ramai.....smua ngah amik gambo.....



aaa..yg ini nama dia Umar.....dia telah menumpangkan rumahnya tuk kami(tima kacih umar)....


aaa....kami berempat sebenarnya...sowang ag tiada masa ini...hahaha...

kan aku dah cakap...berempat....ehehe

cover album pon leh jgk ni.....

sesungguhnya aku meminati hijau....haruslah!!!!!
tapi purple pon aku minat..uhuhu...

setelah pulang dr i-City kami makan plak dkt Nasi Lemak Kg.Baru.....mmg terbaek lah nasi lemak tu....lama jgk la aku xmkn kat situ.....pasni kalo trun kL ag pasti nya aku akan pekena dulu nasi lemak kat situ...yeah!!!!! ooooppss....lupa plak gambo atas ni saja aku snap sbb byk kabus tym ni....yalah tym tu dah kol 2 pagi kot......huhu

haaaa.....skali ag....tgk kabus malam....pemandangan tym ni mmg aku sgt teruja...mlm yg sunyi+kabus+sejuk......sgt menenangkan jiwa ;)

p/s::kami p i-city ni tym 1st week semester(tym ni lum sebuk ag).......amik kesempatan di asa teluang...huhu....

3 comments:

  1. warrghhh best la..dl time ak study kat utm..dr kolej ak leh nmpak KLCC..clear2 lg.pg2 buta KLCC tenggelam dek kabus..len kali ko p kedai y byk lauk kat kg baru tu..kua tv tu beb.mmg sedap

    ReplyDelete
  2. yup....ak p kat situ kot....sbb kat situ byk lauk jgk....huh..mmg teruja sbb tym kabus tu view dia sgt chantek!!!

    ReplyDelete
  3. errr, anda di johor. i-city di shah alam. dekat gell!!! hew hew hew.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...