Sunday, August 15, 2010

bila mau sembuh?????

hye hye.....aaaa tamau ckap banyak....sila tengok bawah ok.....uh uh!!!!
>
>
>
.
.
.
.
.

tudiaaaaaaaaaa!!!!!!!
herm....ini lah akibat maen futsal sampai x hengat(padan muka aku)...kah kah kah...kaki aku terseliuh last week...demmmmm!!!!!! tym tu dah last game tetiba plak terseliuh......nak wat mcm mn kan kan kan...so terpaksa lah menanggung azab sket.....ehehe....dah seminggu berlalu buku lali aku ni maseh ag terasa saket....sebabnya aku malas p ngurut.....slalunya kalo terseliuh aku p ngurut tp kali ni x p pon sbb malas+saket+kena bebel ngan pakcik ngurut tu nnt.........so aku biarkan jerk.....smpi masuk angin kaki aku ni....tym tu barulah aku berasa risau akan kebengkakkan kaki aku tu....bila dah bengkak tu apa ag...trus aku p carik minyak urut n bandage tuk kurangkan angin yg masuk dalam buku lali aku tu...ahaha,aku urut sendiri tau(takut takut berani jerk ala ala manja gitu)...kalo suh org urutkan dah tentu ganas pnya...sampai leh menjerit aku...membe membe aku dah nasehatkan aku suh p ngurut tp aku wat tatau jerk....memang saket sgt sbb nak jalan kena tempang sket....kah kah kah....dah mcm org cacat....skang aku xdpt nak bersukan ag....so haruslah aku tuggu kaki ku ini sembuh dulu(padahal maen jgk badminton) ehehe.....tp x mengapa aka aku ikhtiarkan mcm mn tuk sembuhkan kaki aku ni.....kalo dah xleh jgk terpaksalah aku jmp ngan pakar ngurut kat Pt.Daun tu......ahaha...takut jgk mau urut kat dia sbb aku da penah ngurut dah ngan dia.....mmg la leh sembuh tapi nak menahan saket tym dia ngurut tu yg aku xleh blah....dah mcm cacing kepanasan...wakaka...tgk lah nnt mcm mn,kalo kaki ni maseh bermasalah bru lah aku bertemu ngan pakar urut tu...yeah!!!!! harap harap kaki aku ni cepat sembuh sbb aku dah gian mau maen futsal ni......ehehe....


p/s:: team futsal aku hanya mampu ke pusigan kedua sahaja.....tapi x mengapa...semangat kami tuk mencuba di masa yg akan datang maseh membara...yeah!!!!! aaa...mungkin kalah sbb nama team yg kami gunakan badluck kot(Kelisa fc.)....kalo sebelum ni guna"picagari fc" leh jerk dpt hadiah...kui kui kui

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...