Monday, August 16, 2010

Wallet ku.....

hye hye......selamat bersahur semua(baru pas sahur jerk ni)...kali ni aku sahur makanan ringan jerk......biskut cream creaker+kopi hang tuah.....jadi lah kan....ehehe....leh bajet sket....yela kan bulan puasa ni x elok membazir tau(padahal aku belanja sama jerk ngan ari biasa) cis..!!!.....

ok ok...berbalik pada topik utama tadi...tentang wallet aku..ahaha....kalo korang tgk wallet aku yg lama ni mesti korang akan suruh aku tukar yg baru pnya....sbbnya wallet aku memang sgt uzur.....aa...kalo x percaya meh tengok ni.............bkn nak tipu pnya...kah kah kah......rasanya wallet ni aku dah pakai lebih kurang dalam 5 tahun mcm tu laaa..agak agak leh bayangkan x macam mana rupa wallet tu...........see.......

aaa....yg ni bahagian dalam....maseh kelihatan ok ag kan kan kan....ehehe....tapi...........

+
luaran nya.........tu diaaaaaa,dah teruk sgt dah..dah macam tu jadiknya....koyak sana sini....ohoooo 5 tahun beb...haruslah ada koyak koyak.....tu pon puas aku jaga wallet ni...akhirnya sampai ke tahap ni lah jadinya.....hehe...bukan apa,wallet ni bukan nya aku beli......aku dapat wallet ni tym aku study kat ILP dulu.....aku wat pertukaran ngan membe aku atas dasar suka sama suka tym aku dah benti ILP(nak wat kenangan lah kononnya)......hehe...sebab tu aku sayang wallet ni......dah ramai org tegur wallet aku ni termasuklah ayahanda n bonda ku.....ahaha...aku haya mampu memekakkan telinga aku jerk.....ehehe....

aaa...setelah lama aku berfikir,aku telah membuat keputusan tuk menggantikan wallet baru.......dulu ada jgk org mau belikan aku wallet..tapi mcm kena tipu jerk aku rasa(memang slalu kena tipu kot aku ni)ahaha.....aaaa agak berat la aku mau wat keputusan tuk beli wallet baru....yela kena pk harga+design ag...hehe...akhirnya dapat jgk aku wat pilihan.....mau tengok x......jom...!!!!!

yeah!!!! ini lah dia...tadaaaaaaaaaaaaaaa........
ahaha...wallet biasa jerk...ada sale....so aku rembat la wallet ni.....ni pon aku beli kat membe aku...sbb nya membe aku ni x selesa ngan wallet panjang....so aku yang suka wallet panjang ni terus menawarkan diri tuk memilikinya.....kah kah kah...xpayah lah aku nak susah susah nak survey ag n susahkan org ag.......so senang kan kan kan.......


ni pandangan dari dalam.....hehe.....
reason aku suka wallet panjang sbb leh masukkan banyak uwet(tipu jerk)...ehhee.....ok ok aku dah letih menaip ni haaa.....so aku chaaaabuutttt dulu ok.........!!!!!!!


p/s:: agak lama kan aku pakai wallet tu......uh uh.....akan aku simpan wallet itu untuk koleksi ku.....ahaha....lebey kurang barang antik lah konon nya....kah kah kah.....


4 comments:

  1. haih...terasee nak bagi hadiah waLLet jek pade kamu...tapi, birthday dah Lepas...maka xpayah Laa kot..

    =)

    ReplyDelete
  2. wow!
    dasat yg 1st tuh.
    huhuu.
    bagusla, kawan sejati!
    kaw tukar dgn sape weh dlu?

    hihii~

    ReplyDelete
  3. ahaaaa....tuka ngan shahrul...budak letrek....yg selalu bersama aku tu....kah kah kah....

    ReplyDelete
  4. dasat neyh..mst tarzan ske wallet ko beb..hahahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...