Thursday, August 12, 2010

miss kampung..... ;(

salam Ramadhan smua......
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......................aku rasa mcm mau balik Peneng la plak.......tp mcm sebuk jerk+xda masa+memenatkan kalo duk lam bus(kah kah kah)...uh uh.....x mengapa,apa guna khidmat telepon kan kan kan......naseb baek lah td ayahanda ku telefon...lepas gak aku rindu aku kat family(ayah jerk tepon)........pastu selang 10 minit mcm tu aku plak telefon bonda ku....ahaha......sbb tym ayahanda ku tepon td x sempat mau ckap ngan bonda....aku sebenar nya mau makan masakan mak aku......rindu sgt2 sama beliau+masakan.......

apa apa pon keadaan family aku kat Penang selamat sejahtera dan sehat smuanya......satu khabar yg selalu aku titik beratkan pabila menghubungi mereka ;)..............

aaa....cerita pasal puasa plak.....1st day puasa aku berbuka di surau kolej aku(mkn free tuu)...utk pengetahuan kolej aku ni ada wat makan sepanjang bulan puasa ni.....so leh la kami di kolej ni berjimat sket....xyah membazir sgt nak beli makanan.......yeah!!! 1st day jgk kami di hidangkan dgn Nasi Ambang.....mkn dlm dulang ag tu......best best ;)........aku makan xda la byk sgt pon td,sekadar bg kenyang jerk(padahal mkn x hengat dunia smpi tegang pewut) kah kah kah......mkn free lah katakan......selesai mkn plak lepak dulu la bilik pastu ke surau plak tuk solat terawih.....Alhamdulillah....harap harap leh la aku wat full terawih tahun ni....

wahhh...!!!!! mata aku sudah mula nantok ni tapi mcm susah plak aku mau tdo....macam macam plak aku fikir tym mcm ni.......ntah la,tatau mau ckap mcm mana skang...apa perlu aku wat tuk tenang kan fikiran haaaaa....ada cadangan yg best best x?????kalo ada jgn segan segan tuk drop comment ok kawan2.......bantuan anda smua di alu alu kan ok.....ehehe......mana la tawu kan kalo ada program best best yg x perlu kua kos yg banyak ke......leh jgk aku join.....leh jgk aku hepi hepi n lupakan keserabutan kepala aku ni.........weeeeeee~

p/s:: sangat layan tym tulis entry ni sambil dgr radio XFresh FM melalui website ni http://www.muncet.net/.....ahaha......macam macam siaran ada....so aku pilih Xfresh FM jerk....sbb best ;)



2 comments:

  1. oLoLoLo sweeet nyee anak mak~~ siLee jeLes sekaLi Lagik yee....sayee berada disamping famiLy terchenta~~hehehehe~~saba yee...nikmat rayee nanty taw bLe Lame2 tak jumpee famiLy...

    ReplyDelete
  2. yeah!!! absalutely rite ;)....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...