Sunday, July 4, 2010

sgt letih MHS

hye semua....dah lama aku x menulis kat entry ini.....ahaha
maklum lah,aku amt sebuk dgn Minggu Haluan Siswa(MHS) utk student2 Diploma n Degree.....
ini adalah 1st tym aku terlibat ngan program MHS ni....so,ini dikira sebagai pengalaman baru aku.ehehe...

ok ok...kali ni MHS x seperti sebelum2 ni...sbb kali ii terdapat dua sesi....semiggu tuk student diploma n semiggu lg tuk student degree.....
aa....tuk pengetahuan,aku ni betugas di bahagian technical di Unit makanan....ohooo....
nmpk mcm senang kan kan kan..tapi dia pnya kepenatan amat lah di rasai.......aaa,aku jgk telah diberi tanggungjawab tuk menjaga makanan tuk Kolej Tun Fatimah(semua gugurl tu kah kah kah)..ahaha..dan ini jgk 1st tym aku jejak kaki kat kolej tersebut(padahal aku kat U dah dekat 2 tahun dah).....awal2 pagi lg aku kna bgn tuk setting makanan bdk2 baru kolej....pastu tuk lunch,dinner n supper......letih tu mmg la ada,tp yg best nya aku dpt kenal ngan kawan2 bru.....huhu...


kira nya mmg bab bab mkn tuk Kolej Tun Fatimah mmg aku yg handle lah..kadang2 tu ada jgk lah fasilitator yg dtg membantu......ahaha...sgt letih jgk lah.....tp byk jgk lah pengalaman yg aku dpt....kredit to Wan n Andy(kira mcm bos aku jgk lah) yg telah byk mengajar aku tentang selok belok program2 ni n mcm mn nk settle masalah......

tp yg best nya,hari hari aku dpt mkn free...hehe..best best....

rasanya aku udah x larat nk menaip ni..so bejumpa lg kita di entry yg laen ok....daaaa


p/s:: td aku tengok World Cup Argentina vs German kat kolej Tun Fatimah.....aku sowang jerk lelaki...yg laen student n fasilitator gurl jgk......agak agak segan aku di situ...kah kah kah.....
tapi malang team Argentina kalah.....sedey jgk lah aku+di bahan oleh gadis gadis td......kiiki



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...