Wednesday, July 28, 2010

Baru PSM 1 jerk.....

aaa.....baru PSM 1 jerk kan.....tp dia pnya effcect mmg serabutkan aku(padahal aku relaks jerk lebey ni)...kah kah kah....sapa yg dah amik PSM 1 tu taniah lah ek...ehehe..harap harap berjaya tuk PSM 2 plak ok.......aminnnnn ;)
ok ok...herm(aku mengeluh ni)...da la knowledge aku ni x byk pasal nak wat PSM....tp sv aku tu yg mcm nak pojek yg gempak gempak ja...setakat skang dah 2 tajuk aku dia reject......nak ikut kan ari jumaat last week aku da kena submit tajuk PSM+abstract kat penyelaras....tp sv aku x lepaskan tajuk aku ag....so macam mano tu????sapo nak tolong aku jawab ni haaaa.......ahaha.....
skang ni aku ngah pk mcm mn mau lepaskan tajuk aku yg ke-3 ni.......kalo xlepas jgk tatau la aku mau wat mcm mn.....tp apa apa pon mau x mau aku terpaksa la layankan jgk benda alah ni kan kan kan.....nak wat mcm mn ag kan......kadang kadang tu smpi aku nek segan mau jmp sv aku tu,tp haruslah kena jmp dia jgk...ehehe mesti kena rapat meh(padahal mau bodek sket)....yalah peratus markah tu byk pd sv tu...rugilah kalo x pandai amik hati beliau kan kan kan.......

ahlamak......!! sebenar nya byk benda yg bermaen di fikiran aku ni........nnt la aku merapu kat entry yg laen ok.......if ada kelapangan lah kan... ;)

p/s:: tolong la sv lepaskan tajuk PSM shaye ini.........byk perkara yg harus shaye setelkan....sob sob(betuah la kalo dia dpt dengaq aku pnya luahan ni).....kah kah kah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...