Wednesday, July 14, 2010

semester baru+bdk baru..???

hye hye....
aaa,kali ni aku mau story moli sket pasal beberapa hari awal aku memulakan semester baru ni.....sapa nak dgr baca smpi abis ok...kalo xnk smpi sini jerk..full stop!!!!!

oopps!!! aku gurau jerk...kah kah kah....baca lah smpi abis entry aku ni ok..penat aku wat...kikiki....sekadar tuk berkongsi cerita sahaja ok ..weeeeee ;p

biasa lah...1st week ni mmg sebuk bg student yg bermasalah seperti aku ni...sbb mau susun jadual n setting masa yg sesuai tuk aku sumbat subjek yg aku kna amik......ahaha...bg yg xda masalah tu korang leh la follow jadual yg sedia ada.....senang kan kan kan....

haha...starting hari 1st ni aku dah mula serabut sampai tatau nk pikir mcm mn mau setting...nk kena carik PA ag mau t/tangan(duk maen nyorok nyorok jerk ngan PA aku ni).....mmg sgt letih lah kan....tp xpa,pelan pelan cek setelkan ok....huhu...banyak banyak bersabar acit..yeah!!!!! apa apa pon benda ni aku mst setelkan secepat mungkin sbb nnt susah plak.....mungkin subjek semester ni agak agak taf jgk lah bg aku
(taf ke??ke aku yg teruk sgt kot)..ehehe....mau x mau aku kena layan jgk lah kan kan kan.....doakan aku berjaya ok kawan kawan....yeah!!!

aaaa.....dalam kesebukan aku tuk pendaftaran subjek tu,ada la sikit cita yg agak agak lucu jgk lah bagi aku....biasa la kadang kadang tu ada lah bdk baru yg kenal aku yg menegur aku(sbb aku kan salah sorang Pembatu MHS)..mst la kenal kan......kebanyakannya student dari Kolej Tun Fatimah........yg lucu nya ada di antara mereka tu ingat aku ni bkn student(padahal aku ni senior diorg)...kah kah kah...diorg ingat aku ni org luar yg menyediakan makanan tuk diorg masa MHS aritu....x ke pelik bunyi nya.....wawawawa....yg tawu tu ok lah kan...ada jgk diorg tegur aku...x pon aku yg tegur diorg....ahaha...apa apa pon aku ok jerk,sekurang kurang nya ada jgk org yg ingat kat aku ni....

herm....pasni aku tatau plak mcm mn naseb aku...harap harap smua nya bejalan lancar lah hendakNya....walaupon byk cabaran jgk aku lalui sebelum sebelum ni kan...aku kena kuat walaupon di uji ngan macam macam...apa apa pon aku tetap bersyukur kerana di beri peluang tuk aku perbaiki diri aku sendiri......ahaha(nmpk mcm ayat tacing la plak kan kan kan)..

ok lah,bahu aku pon dah lenguh ni(apa kena mengena ngan bahu plak ni)...kah kah kah...ok la aku da nantok dah...mau tito....kepada kawan kawan,terima kaseh kerana maseh bersama ngan aku lagi......dan kepada yg mengenali aku n yg xkenal aku pon kalo teserempak ngan aku tu tegur lah ek...ehehe...aku ni bkn sumbunk org nya...cuma pemalu sikit jerk...kah kah kah
bye bye.......

p/s:: semalam kaki aku terseliuh semasa bermaen futsal(naseb baek x cacat tau)...kikiki...so kena rehat lah dr bermaen futsal...tuggu sembuh dulu baru maen balik...yeah!!!! lagi satu...aku rindukan masakan mak aku......herm...ada sapa sapa yg pandai masak leh masak kan tuk aku x?????ehehe.....


2 comments:

  1. hahahaa..
    abg acit aka 'abg makanan' [xpsal jek an lekat name nie] but, oke ape..hehehe at least, ktowg igt kt abg.. kan kan kan...
    btw,mke abg mmg xmcm student pon..hehee dats y, dak2 nie ngat abg keje cdiekn mkn kt cafe 2 jek.. dah knal bwu lah taw... [begitu critenyer..]
    last bt not least, nice 2 noe u..^^ wink!

    ReplyDelete
  2. ehehe(x mcm student kan kan kan)..kadang kadang tu lucu jgk lah...xkesah la mcm mn pon Qila...janji ada org ingat...nice to noe u too Qila ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...