Sunday, July 11, 2010

MHS tamat.......

hye hye....
aaa..ari Jumaat aritu tamat sudah MHS bg sesi 2010/2011...jadi tamat jugak lah tugasan aku sebagai pembantu MHS....yeah!!!

byk jgk pengalaman menarik aku dapat....yg paling best mesti lah dapat kenal ngan kawan2 baru..
yalah..lagi ramai kawan kan lagi bagus ;)
apa apa pun terima kasih aku ucapkan kepada pembantu MHS terutama geng geng dari unit teknikal....smua nya best best belaka...kah kah kah...dan yg byk tolong aku(sempoi habaq hang).
dan x lupa jgk kepada student2 baru(adik adik dari kolej Tun Fatimah) yg sporting sporting belaka....kah kah kah.....
walaupon MHS da abis korang maseh ingat ag kat abg acit ni(abg makanan kot).......harap2 adk2 x bosan ngan muka abg acit ni haaa(sehari 4x jmp meh).....kikiki
sampai aku p BpMall pon diorg still mintak kupon makanan kat aku ag....ahaha...
semoga bejumpa di laen hari ok adk2.....

aaa....MHS pon dah abis,so tumpuan aku seterusnya pastinya pada semester baru yg lagi beberapa jam ag hendak aku tempuhi.....harapan aku mst lah semester baru ni bejalan lancar hendaknya.....houyeh houyeh.....!!!!!(bkn maen suka ag aku)

apa apa pon kawan kawan doakan kejayaan bersama ok....sama sama kita berjuang sampai ke hari tua nnt....kah kah kah....(tetacing plak aku tetiba)....


p/s:: maseh tengiang ngiang MHS ag ni.....kah kah kah....sbb hari hari dapat makan free(siap bawak balik tuk membe membe ag tu)...saving bajet ckit.....now makan kena tanggung sndr plak...ahaha.......ada sape sape mau lanje Acit makan selepas ini?????? ehehe..silakan....Acit sentiasa mengalu alu kan....kah kah kah...ooppss!!! telebey sudaaaa.....



2 comments:

  1. aha acit kantoi amik makanan lebih..patut la budak tf x ckup mkn...aiyok

    ReplyDelete
  2. uishh!!!! makanan belebih manyak sgt....kalo buang rugi lak kan kan kan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...