Monday, July 5, 2010

memory Celcom...


hye hye...seperti sedia maklum cuti semester aku hampir menemui penghujungnya....
aku skang dah berada di Kolej aku dah,sbb aku terlibat ngan program Minggu Haluan Siswa.......
aa...sepanjang cuti aritu mmg aku ada aktiviti,tp xda lah rancak sgt aktiviti aku tu(biasa la cuti panjang sgt pai tatau nk watpa dah)..nk bukak buku mcm rajin sgt plak aku ni..kah kah kah...
salah satu nya aku sempat lagi bekerja walaupun keja x smpi sebulan pong.....haha
x mengapa,asalkan dapat uwet sket jadilah kan kan kan(padahal target sebenar aku keja tuk beli kasut futsal)......kikiki
apapun,dpt jgk pengalaman aku keja kat Celcom tu.....leh jgk belajar selok belok tuk wat sale...

ahahaha.....meh aku tunjuk sket gambo gambo tym aku wat sale...byk mengulau dari wat keja.....kah kah kah....

aaaa....yg ni tym aku ngah menuggu membe aku dtg jemput...haha....kadang2 aku jemput membe aku.....kira mcm tu lah aku deal ngan membe aku......


aaaa...yg ni tgh bosan.....asyik ulang benda yg sama tym wat sale....kah kah kah.....
ari ari kena promte benda alah yg kat sebelah tu....

aaaa...tgh sebuk sebuk wat sale sempat ag begamba tu....ahaha...
yg sebelah tu Faez(Faezah)...dia byk tolong ajar aku n membe aku...sbb kami masuk pon xda training apa langsung....so dia lah yg bantu kami...tima kacih ek Faez.......

wahhhh!!! sempat jgk aku amik gamba sebelah maskot ni haa.....susah jgk la mau begamba ngan dia ni......ni pon aku tarik dia naek atas stage....wakaka....aku paksa dia begamba ngan aku.....


p/s:: aaaa....tym aku keja ni,leh dikatakan hari hari mak aku tapau makanan tuk aku....almaklum lah,xda uwet belanja la katakan....kah kah kah.....harus lah pandai membajet sket......

3 comments:

  1. beb aku nk bj tu..saiz xl k..hahahahhaha

    ReplyDelete
  2. oi pakcik ak ngok ko pakai baju jersi je.dapat free ke.ak pun nak.free je

    ReplyDelete
  3. kah kah kah....ak dpt 2 jersi...jerman n portugal....yg jerman pnya membe aku curik....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...