Wednesday, July 21, 2010

kemalasan....wek wek!!!!

uh uh....
shaye tengah malas mau update entry shaye ni........ehehe...
kah kah kah...pemalas betui anak Zulkaply ini......tapi x mengapa laen hari aku rajin ok....
lagipon aku ngah sebuk sket(wat terokk leh..padahal byk buang masa).....ehehe

ahaaa.....weekend nnt dtg lah support team futsal aku ok.....di gelanggang futsal UTHM....kalo x dtg pon xpa,sbb team kami bkn kuat pon...kah kah kah....saja suka suka nk masuk tournament....
nk kasi meriah sket.....yeah!!!!
nama team aku yg bagi sbb x sempat mau tnya rakan sepasukan yg laen(padahal leh jerk aku tnya)...hehehe......nak tawu x nama team kami apa?????aaaaa......nama team futsal aku tarok "picagari fc"....kikikiki.......amacam????best x nama team kami????bru lah style kan kan kan.......
tapi xpa xkesah la nama apa pun,janji dapat maen futsal...yeah lagi!!!!!
ok laa...mata da nantok...tym mcm ni bru aku dpt on9 dgn lajunya.....kalo siang tenet mcm kura kura....tekemut kemut......sangat menguji temperature aku...wahhh!!!!!


p/s:: xda apa mau ckap...just nk say gudnite(byk benda tengiang ngiang di kepala aku ni).....ehehe....daaaa


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...