Tuesday, June 8, 2010

Geli hati.....

aaaa...aku ada bg tawu nk cite sket pasal yg lawak tu kan kan kan....
eheee...bkn ape pon,aritu tym aku mula start keje tuk promote Broadband Celcom tu...dah tu mst lah diorg bg T-shirt kan...tp kali ni diorg bg jersey plak(biasa la da nk World Cup kan).....
aku ngan membe aku Haniff tu bkn maen hepi la sbb diorg bg jersi kat kami....
tgh syok syok duk mencuba jersi tu tetiba membe aku tu gelak tebahak bahak kat aku.....
aku tnya membe aku kenapa.......pastu dia suh aku tgk jersi aku tu...

dah tu,aku pon tgk la kan kan kan...heheheheheh...
nak tawu ape?????aaaaaaa.....

wakakakakakakakaka.........
upa upa nya membe aku gelak kan sbb aku pakai jersi tebalik......
pa ag....aku ngan membe aku bkn maen teguling guling ag gelak sampai pecah pewut.....wawawawawa.....
excited pnya pasal sampai pkai jersi pon tebalik.......



2 comments:

  1. ceh!
    tlabek pulok jersey nye!
    hahaha!
    kaw keje celcom keee???
    beshny dpt jersey.
    aku keje celcom dlu xpat selai pom!
    even keychain!

    ReplyDelete
  2. aaa...kebetulan jerk zetty...isi masa lapang tym semester break...haha
    aku dapat baju...pastu ada la gadjet2 laen...ehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...