Monday, June 28, 2010

selamat....

yeah!!!!
aku dah selamat smpi di kolej......
gila berjam jam aku duk lam bus dr Bkt.Mertajam ke Ayer Itam.....gila bosan...ahaha
sampai Ayer Itam jerk membe aku dtg jemput(dendang n wan trekta)...tima kacih korang ek....
smpi jerk trus aku mendapat tugas....wakakaka
itulah tujuan aku balik awal tu(padahal start kuliah 2 miggu ag)...
al maklum la,aku ni terlibat ngan bdk2 yg bru masuk U(handle dak2 bru daftar masuk)...
so aku ditugaskan di bahagian teknikal(bg bdk2 mkn lah)...
keje dia senang jerk,just pantau jerk sbb makanan dah di sediakan oleh pihak yg bertanggungjawab....
aaaa...aku cuma kutip kupon yg telah dibuat oleh bos aku(Andy) then kasi diorg amik makanan...
kah kah kah...mmg relaks jgk lah keje aku ni haaa.....tp relaks x relaks jgk lah kan,awal pg kol 6.30 dah kena tepacak kat Kolej bdk2 bru tu.....haha....awal gila aku bgn kan kan kan.....
bkn apa,di musim World Cup ni,agak sukar jgk lah aku nk bgn awal.....tp xpe,demi komitment aku tuk program ni aku kuatkan semangat aku....achewahhh!!!!

p/s:: semalam ak ngik game Argentina smpi tetido kat kdai mkn tu...bkn maen letih ag aku...haha...yelah sblm tgk game Argentina aku p maen futsal dulu....balik trus lppak ngok bola plak....wohooooo....apa apa pon Argentina mmg terbaek lah,layak ke peringkat seterus nya....yeahhh!!!! keepada supporter Argentina,teruskan menyokong skuad itu ok....huhu


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...