Friday, June 18, 2010

Desperate kah kamu....????

hye kawan kawan ;)
herm...aku xtawu lah apa mau cakap ag......
aku x sangka apa yg terjadi pada aku ni satu pengalaman yg berharga yg dpt aku jadi kan pengajaran atau panduan tuk aku teruskan life aku ni......
Tuhan jerk yg tawu kot apa yg aku rasa....huhu
tapi benda ni dah lepas....weeeee!!!
mcm2 lah jgk aku dapat rasa tempias nya...aaa...yg best nya bila aku di ignore bkn maen ag sedangkan di pihak yg laen bkn maen beseronok(enjoy lah sgt kan).....membuat diri aku tertanya tnya n byk persoalan (haha aku dah ada jawapan kot).....
cuba lah belajar berterus terang kan kan kan.....
berdiam diri mmg xkan dapat setel kan masalah lah...nk setel cara baek pon xbley ke(konon rimas lah,itu lah ini lah)...xpe xpe,lama lama akan terbongkar jgk kan kan kan..
x banyak sikit sikit pon jadi lah(lama lama jadi bayak)......ohoo
jgn la nk ber selindung di celah celah perigi(kah kah kah aku merepek)......
benda ni ibarat roda yg berputar(aku merekek ag)....kali ni terjadi pada aku...mana lah tawu satu hari nnt terkena balik plak kat org tu....x arini,esok lusa ada,tahun depan ada,di hari tua pon ada.....amboi....byk masa kot...kui kui kui
Ish ish ish...aku bkn berdoa tuk jatuh kan org ok.....aku cuma nasehat jerk....
sama sama lah kita renung kan.....yeah!!!!
apa apa pon...aku terima apa yg terjadi pada aku ni walaupun aku xtawu di mana silap nya aku ni(semua salah aku kot)...yg penting aku dah bagi komitment aku...maybe membe membe aku lebih memahami aku kot(depa bg moral support).....haha
skang ni aku dah hepi....byk support aku dapat dr kawan kawan.....tambah plak aku baru kenal membe membe bru(start aku keje ngan Celcom..part tym jerk kot)...huhu...best best....
aaa...pesanan aku adalah tolong lah berubah ok...bkn untuk org laen tapi tuk diri sendiri.....
senang jerk kan kan kan......
xkesah la,aku leh terima balik...tp tolong la berubah.....
herm...sebenar nya byk jgk nasehat nk bg ni...tp xpa lah...mayb di masa yg laen plak kot...hohoho....



p/s:: kalo boleh bawak lah berbincang ek.....jgn la nk putar putar n belit belit ag.....saya xkesah kalo di bawak berbincang.....tamau tipu tipu ek.....











1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...