Wednesday, April 6, 2011

VCO.....lai lai lai!!!!!!!

aaaa.....kali ni aku nak semua orang yakin dengan supplement kesehatan yang aku tunjukkan dibawah nant....
apa itu VCO????jeng jeng jeng....
VCO(virgin coconut oil) atau lebih dikenali sebagai minyak kelapa dara....
jadi nak tawu kelebihan dia x..ok ok....
Kelebihan VCO atau minyak kelapa dara keluaran Catalyst ialah ianya menggunakan 100% bahan semulajadi yang sangat bagus diambil sebagai supplement tambahan terutamanya untuk kulit.Ianya dapat mengurangkan masalah jerawat, kulit kering, tona kulit tak sekata,strechmark bagi wanita hamil.

aaaa...banyak lagi kelebihan VCO ni.....so korang boleh tengok kat gambar yang telah aku upload kat bawah ni...jadi kalo ada sapa sapa yang berminat boleh lah PM kat facebook aku ok.....



InsyaALLAH kalo anda yakin semuanya akan menjadi lebih lancar.....
yeahhhh!!!!!!

p/s:: kalo nak order di sekitar parit raja boleh aja......aku dan emmet nadzirah ishak ade di sekitar parit raja...ok ok ok.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...