Wednesday, April 27, 2011

malas nya hari ni....


assalamualaikum..
hye hye
hari ini adalah hari malas aku.....
jadi tetiba rasa ingin menulis di entry ni....
aaaaa...skang ni tengah final exam..sob sob sob...
final kali ni aku amik 3 paper...
3,9 dan 10 Mei 2011(tarikh paper final aku)......
jadinya aku ada lebih kurang seminggu lagi nak perform tuk final....
harapan aku mestilah nak yg terbaek...ehehe...padu!!!!!!!


aaaaaa....semalam aku tengok Manchester United punya game(semi-final Champion League)....
seronok sebab mereka menang...game pon best...yeahhh!!!!
harap harap team kegemaran aku dapat masuk final.....muahhhhh


aaaaaa.....meh layan pic yang pulun ni....



dekat i-city ni....baru balik dari rombongan cik kiah bersama kelab photo...singgah di i-city
untuk kali ke-2 :)
tempat ni menarik jugak.....tapi letih jugak nak bejalan.....
aaaa...gadis yg kat sebelah aku tu kenal masa rombongan cik kiah ke Penang..kah kah kah
baru kenal dah macam 20 tahun berkawan....padu!!!!!!!

3 comments:

  1. huwaaaaaaaaa.. ain final esok! (29/5). hbis 10mei. takuttttnye!~
    abg start lmbt pun hbis 10mei eh? haha :P

    ececeyh, da singgah i-city, awat x singgah umah? :P

    ReplyDelete
  2. gud luck ain....alaaa,abg pegi rombongan lah ain...ehehe

    ReplyDelete
  3. haLLoh2~ sweet nyeee gambo...study2~ eh Lupee...budak genius~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...