Saturday, February 26, 2011

sabtu yg bosan.....

hai hai hai...hari ni sabtu yag agak agak bosan jugak....sebab apa????sebab xda aktiviti yang menarik yang dapat aku lakukan...kah kah kah
nak aku cerita apa yang aku akan wat hari ini x???

ok ok...aku cerita cikit
erm...start dari semalam lah eh.ehehe
semalam aku dalam kol 12 macam tu lepas tengok bola di kedai makan kat GreenPoint tu(Kedah vs Kelantan) aku p maen snooker ngan Mawi a.k.a rumate aku....sebab aku maen snooker mestilah kami tengah boring.
aaaaaaa..agak lama jugak lah aku lepak kat snooker tu....aku maen total 8 frame,sampai dah muak aku maen..kah kah kah
pastu aku pulang ke kolej agak agak lam pukul 3 macam tu(almaklum lah cuti).....
dah balik kolej plak aku tatau nak wat apa ag....dan dan rumate aku ajak layan citer Khurafat kat bilik(walaupon kami dah p tengok wayang)....tujuan kami tengok wat kali ni adalah sebab nak tengok part part yang telepas tym nengok kat wayang..kah kah kah(masa kat wayang aku acah acah tengok jerk sebab tangan tutup muka)...wakakakaka....
bukan takut,tapi risau nak tengok part part yang terkejut tu......tapi bila tengok kat bilik siap ulang ulang ag part part yg seram tu.......

aaaaa......dah abis citer tu plak,kami mula lah bukak citer citer seram masing masing.....masa ni aku,mawi+wan trektar.......masing masing ada cerita seram...so kami dengan berganti ganti story story lah......memang banyak lah pengalaman masing masing......uiiii dasyaaaatttttt!!!!!!
aaaa.....sedar x sedar kami pnya asyik duk story dah pukul 6 pagi..mata pon dah x bleh blah dah....so apa ag...masa tuk tdoq plak....

aaa.....faham faham lah kan,dah tdoq pon lambat,bangun pon lambat jugak lah...kah kah kah
tdo aku terjejas kerana ada satu panggilan telipondari siLurus Emmet(saje gedik nak bg tawu).....ehehhee
tujuan dia call sebab nak bagi tawu bahawasanya beliau akan balik ke kampong sbb rindu kat mak nya(dia keje ari sabtu sebenarnya).....semalam dia ada bg tawu yang dia kena kerja sampai petang..tapi oleh sebab kerajinannya serta kepulunan beliau membuat kerja,kerjanya pon setel awal..........so dapat lah beliau balik kampong(mentang mentang lah dekat)..dengki x aku..kah kah kah
aaa....sebelum pulang beliau ckap nak jumpa aku(dah jumpa dah tadi)....so sempat lah aku bagi nasehat nasehat sikit memandangkan hari hujan...booooo boooooo
semoga beliau tiba di rumah dengan selamat...aminnnnn
beliau pon ade jgk nasehat kat aku....dia ckap kat aku jangan kuar p enjoy(nasehat ke tu???)...kah kah kah



nampak gayanya entry aku ni dah lari tajuk...
ok ok....berbalik pada cerita asal....pasni aku nak siap siap p makan(lapaq gila time ni)....
pastu malam nak p tengok bola,pasukan kegemaran aku beraksi(Manchester United lah)....
ok lah..aku dah x mampu nak keluarkan idea tuk menulis ni....kite jumpa di laen entry orite...



p/s:: kalo x suka dengan penulisan entry aku minta maaf lah eh....ini blog aku kan kan kan.....salam 1 Malaysia...






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...