Thursday, December 30, 2010

Jamming.....oohh la la~~~~~



haaaaaa......kali ni aku mau menempek gamba gamba aku bersama kawan kawan jamming.....tapi xde lah best sangat pon...kah kah kah...guitar????hebat kew aku maen guitar???...erm aku bukan nya terer maen guitar pon.....kalo takat nak suka suka tu ok lah kot.....hanya tuk menghiburkan hati sahaja.....kalo betul betul nak hebat tu mesti dah ade lagu sendiri,pandai wat lagu sendiri....ni aku petik pon sambil tengok chord(maen lagu orang) jerk....ok lah tu kan kan kan..cukop sekadar tahu chord chord basic sahaja.......tapi skang aku dah lama x maen guitar,kalo maen pon kadang kadang jerk.....jamming pon maen hantam jerk lagu(ntah ape ape ntah)..ehehe,itu x penting kan,sbb untuk kepuasan diri sahaja.......aku belajar maen guitar pon dah lewat usia...masa tu aku di politeknik...aaaa bayangkan lah dah tua nak mampos baru aku nak blajar maen.....sungguh sadisss!!

ok ok...meh kite layankan gamba gamba aku jamming bersama rakan rakan...yang terlibat adalah rakan rakan aku seperti MAWI,DENDANG,KOJOK dan seorang gadis(tukang amik gamba)a.k.a EMMETnadzirahISHAK..........kali ni nak aku nak up gamba besaq skit dari biasa.....


aaaaa....yang in aku tengah pulun sorang sorang maen......
sapatutnya di sebelah kiri tu emmet nak duduk,tapi x sempat





aku lagi....nampak macam feel jerk kan...
sebenarnya aku x suka maen bass ni....tapi dah xde sape nak maen,aku lah mangsanya...
kalo xde bass xbest lah plak nnt








ACIT+KOJOK............aku sekadar maen bass jerk tym ni.....kojok maen lead...kami x cukop ahli ahli....tengok kojok bermaen sambil menyanyi(hebat kan kan kan)







taraaaaaa!!!!!!...ini DENDANG sebagai drummer....ehehe....budak gemok dia ni...







yang ni plak MAWI...beliau datang untuk memberi moral support kepada kami...kah kah kah










nampak x kasut merah tu???? itu lah jurufoto band kami....boooooo booooo booooo.....
terima kaseh kepada beliau kerana sudi snap snap ketika kami sedang pulun jamming......
gamba pon beliau yg edit......

aaaa...amacam???best kan kan kan kalo dapat p jamming isi masa lapang.......yang x best nya bila nak setting masa ngan kawan kawan nak jamming,pnya lah susah(sbb masing masing busy)......tapi xpe,ok lah tu....



p/s:: pasni dah susah nak jamming dah sbb x cukop ahli...... ;(











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...