Friday, December 17, 2010

Arini Aku Lepak Umah jerk,......

aaaaa...aaaaa.....aaaaaa........best x tajuk entri aku ni.ari ni tugas aku dari pagi sampai la ke saat ni duk teperap lam umah jerk.nak kua pon malas sebab hujan turun dari pagi,pastu bila ujan dah benti malas plak nak kua.duk lam bilik macam anak dara(teruna ag ni)...jadi bila dah duk kat umah ni aktiviti yang x henti henti aku wat adalah makan makan makan dan makan ag.rasanya dah banyak kali aku makan arini.makan punya lah banyak,yang aku hairan badan ni maseh di tahap kekurusan.nak wat macam mana kan kan kan mungkin aku ni dari spesis yg kuwus kuwus kot(x tawu lah plak kalo dah kawin nanti gemuk lah kot) kah kah kah.

aaaaaa masuk arini dah dua hari mandi wap.yelakan tengah bosan bosan duk kat umah,mula lah aku godek godek sekitar umah.maka terperasan lah sebuah saunabox kepunyaan bondaku.haaaa dah tu,apa ag aku pon terus bersemangat nak mandi wap..segala ramuan ramuan tuk mandi wap ni disediakan oleh bonda aku(rajin x mak aku).aaaa dah siap ramuan tu apa ag aku tewus la duk lam almari sauna tu,memang terbaek dari ladang lah sebab dekat sejam jugak aku duk dalam benda alah tu.abis basah lencun aku.segala peluh peluh semua kua..kah kah kah.lepas tu memang segar bugar lah rasanya+keletihan.

aaaa.....berkenaan ngan perasaan aku plak...erm...erm....erm....erm....mestilah perasaan skang ni tengah rindu(sangat membuak buak)...kah kah kah...sebab apa eh????mungkin sebab teringatkan kekaseh kot(macam ngada ngada aku ni kan kan kan)....ek eleh poyo giler mamat ni!!!!!(aku kutuk diri sendiri)......biasalah lah kan,lumrah kehidupan..adakala gembira dan adakala nya bersedih.....adakalanya jatuh adakalanya naek.....adakala terang adakala malap.....macam tu lah lebih kurang.jadi apa apa pun yang lepas tu lepas lah...kita belajar dari pengalaman...kan kan kan...

ok lah ek...jadilah sikit sikit(dah xda idea mau tulis ni)....aaaaa berjumpa kembali di entri yang setewusnya.....harap harap pasni bertambah tambah lah idea tuk aku menulis nanti.....

p/s:: siLurus maseh x sehat....semoga beliau cepat sembuh...dah byk beliau telan dadah(ubat batuk)...selalu naek sheikh katanya....

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...