Saturday, September 11, 2010

1 syawal......


hye hye...salam aidilfitri wat smua....
kali ni family aku beraya dgn seorang ahli baru....ehehe...
beliau adalah cucu sulung Zulkaply+Noor Azizah(my mum n dad)......
beliau merupakan anak kepada my sis.....
sgt jelas di situ aku akan di gelar Pak Ngah oleh cucu tersebut...yeah!!!!
mau lihat beliau kah???jeng jeng jeng....



haaaaa...ini beliau bersama Pak Ngah nya.....nama beliau adalah Mohd Irfan Haziq....uh uh....


harapan agar beliau dpt memeriahkan ag keluarga kami kelak.....
sgt suka melihat beliau gelak apabila di sakat oleh datuknya termasuk Pak Ngah nya........


satu ag aku ingin menepek gambar aku bersama buah hati+jantung hatiku.......aku sgt syg akan buah hati aku ni.....sampai kiamat.....yeah!!!mau lihat kah???

i love her so much.......so ada sapa sapa yg berani merampas beliau dari aku silakan....ehehe
kah kah kah....

p/s:: 1 syawal aku hanya relaks2 di rumah sahaja....huhu...kalo di Rembau pasti nya meriah sbb ramai saudara mara.....


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...