Monday, March 5, 2012

Bola bola bola lagi.

ok.tipulah kalo peminat bola sepak tak ada baju kegemaran pasukan masing masing kan?busuk busuk pon mesti ada jugak sehelai.haaa kalau aku,mesti lah ada hehehe.salah satunya tengok kat gambar bawah ni.




Manchester United t-shirt.aku beli t-shirt ni kat bundle.murah je tapi berkualiti.

Inilah kelab bolasepak yang aku sokong.aku ada dua jersey untuk kelab ni.aaaaa itu kelab.kalau negara pulak,mestilah aku sokong Harimau Malaya sebab tanah tumpahnya darahku.achewahhhhh! lagi satu negara aku sokong pasukan Argentina.


p/s: sebenarnya aku update entry ni sebab nak testing gamba dalam blog ni.sebab sebelum ni aku tak tawu nak adjust kecik besar gambar dalam ni.kah kah kah.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...