Thursday, January 5, 2012

Gunung Tahan.Part I


ok pada 7-16 November 2011(perghh dah basi cerita ni) iaitu lebih kurang seminggu aku telah abiskan masa aku bercuti di Gunung Tahan,Pahang.hehe,masa tu cuti raya haji.terpaksa aku beraya haji di rumah membe aku kat kL(Kuala Lipas) kah kah kah.sebab apa aku pilih tempat macam ni??aaaaa jawapan dia mudah saja,untuk merasa kehidupan di dalam hutan.memang terbaek.jauh dari kesibukan bandar.senang cerita,terputus hubungan dengan dunia teknologi lah macam tu.mana tak nya,seminggu tu tak dapat baca surat khabar,tidak tahu khabar berita di luar sana.yang ada cuma 21 org+2 guide .aaa mengadaplah muka masing masing selama seminggu.tapi pengalaman yg kami dapat memang tip top.Gunung Tahan tu beb,tertinggi di semenanjung Malaysia.kami bejalan lebih kurang 100++km.jauh x?mendaki menurun mendaki menurun.penat wehh.ok lah jom kita layan gambaq gambaq yg aku up ni ok.aku up gambaq ni sikit jer.he he.malas nak up banyak banyak.sebab yang cantik cantik banyak dalam kepala aku.



woh.di atas awan tu.nyum nyum.




antara group 1st yang sampai ke cek point.abis abg guide kami tinggal.ngeh ngeh ngeh.biasalah nak warm-up lah katakan.mental kena kuat.






aiyooo.jauh ag maaa.




haha.penat penat jugak.kesempatan berehat ni digunakan sepenuh tuk kumpul tenaga+amik gambaq.




pagi pagi memang sejuk nak mam.




agak agak korang kmi mandi x?he he he.


ok dah.nanti sambung part II plak.nak up gambaq sahaja nanti.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...