Friday, June 10, 2011

Tiga minggu...

hari ini hari jumaat….hari ke-15 aku menjalani praktikal di minggu ketiga…aku harap dapat menghabiskan raktikal ini dengan jayanya….keadaan kat sini xda la seronok sangat pon…sebab banyak masa terluang(tapi aku saja wat wat sibuk jerk)..kah kah kah….

aaaa petang ni ada maen futsal…staff staff kat sini ajak aku maen futsal….dah masuk minggu ketiga ni barulah nak jadi maen futsal…..kalo x asyik cancel jerk…..dah lama x maen futsal,aku skang dah semakin gemuk(gemuk ke haa???)….ehehehe….nak kuar peluh pon dah susah skang…takut nanti timbul penyait penyakit yang bukan bukan pulak….nnt kalo sakit susah lah kan kan kan kan…..

aaaa….upa upa nya dah dekat sebulan dah aku meninggalkan Batu Pahat…termasuklah buah hati…keh keh keh…..mestilah perasaan skang ni macam macam macam macam macam macam lagi……hanya doa yang aku kirimkan…..acheewahhhhh!!!!!

terimalah lagu ni yang di nyanyikan oleh monoloque yang bertajuk CHINTA (klik kat CHINTA tu ok)


Kau hadir bila tiba waktunya
Tidak diundang tak jua dipinta
Walau ku lari namun kau tetap datang jua
Kerana mu cinta tak mampu menahannya

Aku terus mencuba
Untuk lari dari cinta
Kerana perit terasa sengsara tanpa kata
Kerana dusta

Cinta kau luluhkan hati ini
Membuat segalanya indah
Walau sesekali menjengah tiba
Oh cinta terasa bahagia

Hanya menunggu saat dan tika

Aku akan terus melangkah
Walau tanpamu oh cinta
Aku yakin akan adanya setia
Ceritera yangg tiada akhirnya

Cinta kau luluhkan hati ini
Membuat segalanya indah
Walau sesekali menjengah tiba
Oh cinta terasa bahagia

Hanya menunggu saat dan tika

Kerana cinta
Terasa bahagia

Cinta
Abadi cinta
Cinta padanya

Cinta satu cinta selamanya


terima kaseh kepada google :)


p/s:: aaaa….praktikal kali ni dekat ngan umah…so tiap kali lunch makan kat umah lewwww……

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...