Monday, January 31, 2011

panahDANbusar


hye hye......dah lama rasanya x ber entry.....
sekarang tengah cuti raya cina(seminggu beb).....
tapi amat sedih jugak xdapat balik ke pangkuan keluarga tercinta.....
lepas seminggu cuti,baru aku dapat balik umah sebab ada hal(mase ni aku terpaksa memonteng kelas)........hal ape????xleh bg tawu,sebab rahsia....eheheh


aaaaa......tajuk entry ni panahDANbusar...
tapi aku tatau nak citer macam mana....tapi kalo nak citer memang panjang kot...kah kah kah
jadi nak senang,aku tampal satu gambar yg dapat di rumuskan...biasa lah kan,daripada gambar jugak boleh buat cerita jugak kan kan kan......so pandai pandai lah korang membaca dari gambar di bawah......

sila skrol ke bawah........bawah









bawah ag.......

























bawah ag ckit.....













aaaaa.....inilah dia....booooooooo...booooooo.....booooooooo
saje jerk aku xda keja wat benda benda ni........(padahal banyak keja lum setel ag ni)...


ok lah....jmp di entry yang laen ok.....


p/s:: sebenarnya aku xdapat tido ag sbb lum nantok.....lagipon aku tinggal sorang kat umah...housemate aku semua dah pulang....sadis sungguh ;(

5 comments:

  1. huhuhu...comel(awek) vs manis (acit)

    ReplyDelete
  2. Thanks for sharing the post.. parents are worlds best person in each lives of individual..they need or must succeed to sustain needs of the family.
    yohoho unblocked

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...