Friday, November 12, 2010

k e i k h l a s a n

~~lirik lagu kita~~

lirik lagu kita (1st RAW material)


semalam...
aku bukan denganmu, bukan bersamamu
tapi diaaa...
dia yang tidak mengerti..
erti dunia kita...

hari ini..
aku denganmu, bersamamu
kita bertemu, owh tidak diduga
kau dan aku, tiada persamaan
tapi aku...
selesa bersamamu, ceria bersamamu
kita...
gembira bersama...

esok...
harapan tiada lainnya...
ingin terus selesa bersama, ceria bersama...
ke akhirnya...
jalan ke akhirnya....

********************************************

based on panahDANbusar LOVE experiences
by emmetnadzirahishak
a story about us
nadzirahISHAK
abdulRASHIDzulkaply

p/s :: di petik dari panahtajamKU si lurus bendul......bagiku ni bkn lirik lagu semata mata,akan tetapi luahan dari sudut hatinyanya mungkin.....aku sangat berterima kasih kepadanya.....she make me hepi.......

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...